Inzerce
Kontakt na inzertní oddělení
iList (tištěné), iList.cz (web):
Adéla Vlašicová
e-mail: adela.vlasicova@ilist.cz
- Hledáte kvalifikované zaměstnance z řad studentů a absolventů VŠE?
- Nabízíte vzdělávací kurzy pro studenty?
- Nabízíte kulturní program a chcete zvýšit jeho návštěvnost?
- Jsou aktivní studenti cílovou skupinou prodeje Vašich výrobků či služeb?
Využijte inzerci v tištěném iListu a na serveru iList.cz.
Charakteristika iListu (tištěné médium)
Cílová skupina: Studenti a zaměstnanci VŠE
Periodicita: 4× ročně + speciální číslo pro první ročníky
Náklad: 300 – 500 výtisků
Formát: Letter, (210×280 mm) s křídovou obálkou
Počet stran: 32 až 36
Cena výtisku: 25 korun
iList (dříve Studentský list) je nezávislým studentským médiem na VŠE s tradicí od roku 1998. iList si zakládá na objektivním a nezávislém mapování dění na VŠE i mimo ni. iList vychází dvakrát za semestr, to je čtyřikrát ročně. V každém čísle čtenářům přináší aktuální zprávy, analýzy, reportáže, komentáře i rozhovory se zajímavými osobnostmi. Každé září navíc vychází speciální číslo pro studenty prvního ročníku, které dostanou zdarma, a slouží jim jako průvodce školou, menzami a studentským životem.
Kromě pravidelného prodeje existují ještě stálá prodejní místa iListu. Cena iListu je 25 korun a dle průzkumu, kterého se v dubnu 2008 zúčastnilo přes 500 čtenářů, si jeden výtisk přečte v průměru 2,17 čtenáře (při prodeji 200 výtisků se tedy jedná o 434 čtenářů). Více studentů si přečte výtisk zejména na kolejích, kde putuje mezi spolubydlícími.
Každé vydání iListu obsahuje obvykle 8–12 stran barevných a zbytek černobílých. Nabízíme i vkládanou inzerci.
Proč inzerovat v iListu?
1. Atraktivní cílová skupina
a. studenti, zajímající se o všeobecné dění s širokým spektrem odborného zaměření
b. vyučující a další zaměstnanci VŠE
2. Většina studentů pracuje již při studiu – proto je inzerce vhodná také pro společnosti, které poptávají zaměstnance a stážisty z řad studentů a absolventů
3. Vysoká průměrná čtenost (na rozdíl od magazínu distribuovaných zdarma). Student si koupí jeden výtisk, ale na koleji si ho přečte celý pokoj, průměrná čtenost jednoho výtisku je 2,17
4. Možnost vytvoření komplexní kampaně zaměřené na studenty VŠE – kromě tištěné inzerce přímo v čísle nabízíme také možnost vkládané inzerce nebo inzerce na www.iList.cz
5. Vysoce individuální přístup k požadavkům klienta – poskytování individuálních slev při pravidelné spolupráci, slevy v případě inzerce v tištěném čísle i na www.iList.cz
Charakteristika serveru iList.cz
Server iList.cz je internetovou mutací tištěného iListu (dříve Studentského listu). Dříve byla většina článků přejímána z tištěné verze iListu, od září 2011 je ale iList.cz svébytné médium zaměřené na nejaktuálnější dění na VŠE a informace ze všech oblastní studentského života. iList.cz nabízí svým návštěvníkům a čtenářům to, co jim nemůže nabídnout tištěná verze – především vysoce aktuální články a možnost diskutovat s redaktory i ostatními čtenáři.
Výhody inzerce na iList.cz:
- Časová flexibilita (banner vložíme do dvou dnů)
- Jasně vyprofilovaná cílová skupina čtenářů, kteří se pravidelně vracejí
- Vysoká návštěvnost serveru nepřetíženého souběžnými kampaněmi
- Možnosti měření výsledků kampaně
- Možnost vložení atypických reklamních formátů a další individuální podmínky
- Publikace PR článků
Kontaktujte nás a zašleme vám podrobné informace a ceník inzerce.
Redakce:
Studentský list, z. s.
Náměstí Winstona Churchilla 4
130 67 Praha 3-Žižkov
e-mail: redakce@ilist.cz
IČO: 265 190 03
bankovní spojení: 2700493669/2010