Konzultovat nápady s manažery L’Oréal je obrovský benefit, říká vítězka soutěže
KariéraV marketingové soutěži firmy L’Oréal zvítězil tým studentů
vedlejší specializace Komerční komunikace. Na zkušenosti ze soutěže jsme
se ptali jeho členky Nikoly Poláchové.
Proč jste se rozhodli přihlásit se do soutěže L’Oréal
Brandstorm?
Case study, která se vypracovává pro semifinále Brandstormu, je
součástí hodnocení předmětu „Komerční komunikace a jejich
efektivnost“. Každopádně motivací uspět pro nás byla příležitost
vyzkoušet si spolupráci s profesionály, ať už z L’Oréalu nebo
z komunikační agentury McCann Erickson. A pak samozřejmě Paříž (tam se
uskuteční celosvětové finále soutěže – pozn. red.).
Pomohla vám vaše vedlejší specializace při tvorbě strategie
značky The Body Shop?
Pomohla nám poměrně dost. Během semestru nám přednášelo hodně
odborníků z praxe, kteří nás mimo jiné seznámili s aktuálními trendy
a v podstatě nás naučili, jak se na takovou strategii dívat.
Kolik času jste strávili přípravou projektu?
Vzhledem k tomu, že všichni tři vedle školy ještě pracujeme, tak nám
příprava zabrala skoro všechny volné chvíle, co jsme za poslední dva
měsíce měli. A ještě víc si jich v tom následujícím vezme.
Co jste od soutěže čekali? Splnila vaše představy?
Za mě osobně očekávání bohatě předčila. Nečekala jsem třeba, že
formát prezentace (maximálně 15 minut) bude tak těžké dodržet. Je to
opravdu málo času na takové množství informací, co chceme sdělit, a
s každým dalším kolem je to větší a větší výzva.
Přinesla vám účast a vítězství v soutěži nějaké výhody
nebo nové příležitosti?
Zatím je brzy to z tohoto pohledu hodnotit. Nicméně možnost získat
detailní feedback na vaši práci od CEO komunikační agentury a ředitelů
divizí společnosti jako je L’Oréal, a pak to s nimi celé konzultovat, je
obrovský benefit sám o sobě.
Foto: L’Oréal Brandstorm
Více o soutěži čtěte zde: Studenti
komerčních komunikací vyhráli soutěž L‘Oréal