V Hradci výsledky netají

15. 4. 2005 | | Nezařazené

Na Fakultě managementu VŠE v Jindřichově Hradci (FM) si výsledky studentské ankety za minulý zimní semestr můžete prohlédnout přímo na webových stránkách školy. Skrývají se pod názvem Zpětná vazba. Vyhledávat je možno jednak podle předmětů a jednak podle učitelů.

Na Fakultě managementu VŠE v Jindřichově Hradci (FM) si výsledky studentské ankety za minulý zimní semestr můžete prohlédnout přímo na webových stránkách školy. Skrývají se pod názvem Zpětná vazba. Vyhledávat je možno jednak podle předmětů a jednak podle učitelů.

Jak dopadla anketa na pražských fakultách VŠE se na jejím webu nedozvíte. Nejnovější výsledky jsou zveřejněny za letní semestr 2002/2003, a to pouze u celoškolsky povinných předmětů. Stavba otázek i procento odpovědí se u obou anket dost podobají.

Přívětivější informační systém na FM nechává na vyplnění ankety delší čas, mezi koncem semestru a koncem zkouškového období. Studenti FM musí zařadit svůj pohled na předmět, jeho přínosnost, duplicitu, přiměřenost hodin i připravenost ke zkoušce či zápočtu do pěti možných variant odpovědí, od rozhodně ano až po rozhodně ne, možnost nemohu posoudit nevyjímaje.

Vlastní názory mohou sice vyjádřit, ale zveřejnění se nedočkají. „Slovní komentáře k jednotlivým kurzům jsou k dispozici proděkanovi pro studium, případně zájemcům z řad pedagogů,“ tvrdí proděkan pro studium FM Vladimír Přibyl.

V průměru se ankety FM účastní kolem čtvrtiny dotázaných. Podle proděkana pro informatizaci FM Jiřího Jelínka není toto číslo uspokojivé, ale před zavedením nového informačního systému se už žádná změna provádět nebude. „Proto také zatím ponecháváme na vedoucích kateder, jak s hodnocením svých podřízených naloží,“ dodává proděkan Přibyl. „Bereme na výsledky anket jistý ohled také například při prodlužování pracovních smluv s pedagogy,“ uzavírá Přibyl.

Nejvíce se studenti v zimním semestru věnovali hodnocení manažerských a jazykových předmětů, u kterých anketu vyplnilo kolem třiceti procent. Naopak u předmětů závazných pro celou školu byla ochota studentů třikrát menší.

Mohlo by tě zajímat: