Projekt Dovýroby funguje jako designová cestovka
6FTalks, Cestování, RozhovoryHostem třiadvacátého dílu 6Ftalks byla studentka Arts managementu Kateřina Vaňková, která se podílela na založení projektu Dovýroby, který zaujal i redaktory Forbesu. Projekt Dovýroby by se dal označit za designovou cestovní kancelář, která místo do vzdálených krajů zaveze návštěvníky za skláři v Crystalexu, do porcelánky G. Benedikt nebo za dětským nábytkem firmy Devoto.
Kateřina vystudovala bakalářské studium, které se týkalo designu, v Plzni. Prostředí Vysoké školy ekonomické ji motivovalo k založení vlastního projektu. „Chci, aby si Češi uvědomili cenu daného výrobku a celého výrobního procesu. Ráda bych posílila i národní hrdost,“ vysvětluje. Rozhovor vede moderátorka Elena Hulcká z Fakulty mezinárodních vztahů.
0:21 Co si můžeme představit pod projektem Dovýroby?
1:04 Kam se můžu s vaším projektem podívat?
1:40 Jak probíhá prohlídka?
2:33 Jak se projekt líbí samotným výrobcům?
3:24 Pomohlo ti v praxi studium Arts managementu?
4:23 Tým Dovýroby
4:34 Co bylo nejtěžší na začátku podnikání?
5:07 Jakou jste zvolili marketingovou strategii?
5:28 Jaký to byl pocit, když o vás psal Forbes?
6:24 Dokáže projekt stimulovat poptávku domácích spotřebitelů?
7:15 Setkali jste se s negativní zpětnou vazbou?
7:52 Mohou si návštěvníci zkusit něco vyrobit sami?
Foto: Továrna Crystalex, archiv Dovýroby
Mohlo by tě zajímat:
- Do sesterstva vezmeme i chlapce, ale poslední slovo má vždy žena. Je to příprava na klasický život, říká Ilona Syrová, předsedkyně Alfa Fí
- Halyna Kovalenko: Cesta k vlastnímu podnikání začíná v AIESECu
- "Žižkovský tygr" Marek Vašátko: Švédsko sice nebyla první volba, ale díky běžkám mě moc lákalo