Projekt Dovýroby funguje jako designová cestovka

12. 7. 2017 | | 6FTalks, Cestování, Rozhovory kata

Hostem třiadvacátého dílu 6Ftalks byla studentka Arts managementu Kateřina Vaňková, která se podílela na založení projektu Dovýroby, který zaujal i redaktory Forbesu. Projekt Dovýroby by se dal označit za designovou cestovní kancelář, která místo do vzdálených krajů zaveze návštěvníky za skláři v Crystalexu, do porcelánky G. Benedikt nebo za dětským nábytkem firmy Devoto.

Kateřina vystudovala bakalářské studium, které se týkalo designu, v Plzni. Prostředí Vysoké školy ekonomické ji motivovalo k založení vlastního projektu. „Chci, aby si Češi uvědomili cenu daného výrobku a celého výrobního procesu. Ráda bych posílila i národní hrdost,“ vysvětluje. Rozhovor vede moderátorka Elena Hulcká z Fakulty mezinárodních vztahů.

0:21 Co si můžeme představit pod projektem Dovýroby?

1:04 Kam se můžu s vaším projektem podívat?

1:40 Jak probíhá prohlídka?

2:33 Jak se projekt líbí samotným výrobcům?

3:24 Pomohlo ti v praxi studium Arts managementu?

4:23 Tým Dovýroby

4:34 Co bylo nejtěžší na začátku podnikání?

5:07 Jakou jste zvolili marketingovou strategii?

5:28 Jaký to byl pocit, když o vás psal Forbes?

6:24 Dokáže projekt stimulovat poptávku domácích spotřebitelů?

7:15 Setkali jste se s negativní zpětnou vazbou?

7:52 Mohou si návštěvníci zkusit něco vyrobit sami?

Foto: Továrna Crystalex, archiv Dovýroby

Mohlo by tě zajímat: