Generační propast zkusí přiblížit konference New Media Inspiration

24. 1. 2016 | a | Kariéra, PR články, Studentský život New Media Inspiration 2015

Určitě jste zaregistrovali rozdíl mezi vyjadřováním jednotlivých generací, ne-li vašich vrstevníků. Slovník babičky se liší od slovníku teenagera jako bondovky od filmů Quentina Tarantina. Chcete-li těmto nuancím porozumět a vytěžit z nich něco pro svoje podnikání nebo oblast marketingu, nenechte si ujít konferenci New Media Inspiration 2016 s názvem generace X, Y, Z.

Ve třech sálech se během dne vystřídá celkem dvacet řečníků. Konference slibuje zajímavou účast jak z řad marketingu, tak i mediálně zaměřených oborů a uvolněnou atmosféru vybízející k diskuzi i mimo plánované coffee breaky.

Na jaké přednášející se tedy můžete těšit? Pro naladění jsme pro vás vybrali pár řečníků, zbytek najdete na webových stránkách konference. Filip Horký, bývalý redaktor České televize a nynější redaktor DVTV vás například naučí, jak rychle ověřovat zprávy ze sociálních sítí a jak hledat to, co vás opravdu zajímá. Jonáš Čumrik, kterého pravděpodobně budete znát spíše pod jeho přezdívkou Johny Machette, se rozpovídá o reklamě pro teenagery. Dozvíte se, jak připravit kampaň, aby byla uvěřitelná i to, jak dnešní mladí lidé vnímají takzvané youtubery.

O tom, proč je v dnešní době velmi oblíbená aplikace Tinder a jak na nás tyto rychloseznamky působí, budou mluvit Marek Botha z Vysoké školy chemicko-technologické a Karolína Štěpánková z Vysoké školy ekonomické. Thu Trang Do, happiness manager ve společnosti IBM Česká republika, se zaměří na rozdíly mezi asijskými a evropskými millennials. A že nevíte, co přesně pojem millennials znamená? To se také dozvíte na konferenci.

KDY A KAM se na konferenci vydat? Celou akci hostuje Univerzita Karlova a proběhne v sobotu 13. února od 9 do 17 hodin na půdě Filozofocké fakulty na Náměstí Jana Palacha 2. Registrace probíhají na webových stránkách zde. Do 4.2. můžete koupit levnější vstupné.

S hlavou plnou nových informací se po konferenci můžete uvolnit a dále diskutovat na afterparty v kavárně a galerii Café Kampus od půl šesté.

Jedná se již o pátý ročník konference o médiích a komunikaci. Celá akce se zaměřuje hlavně na studenty z vysokých škol, letos se pomocí témat z oblasti technologií, marketingu, psychologie a médií bude snažit přiblížit důvody generačních a mezigeneračních rozdílů. Loni se konference zaměřovala na digitalizaci člověka.

ČTĚTE TAKÉ:

Mohlo by tě zajímat: