Letošním nápadem roku se stal beton, který propouští světlo

24. 6. 2013 | | Kariéra titulní obrázek

Šestý ročník soutěže Nápad roku, kterou vyhlašuje Fakulta
podnikohospodářská, ukázal, že je dobrých nápadů stále dost. Ze
122 projektů se do nejlepší třicítky dostalo šest projektů z VŠE,
z toho dva od současných studentů.

Do top desítky projektů se z ekonomky dostaly hned čtyři nápady.
Studentka pátého ročníku Kristína Čahojová zvítězila s projektem
TailorMySuit v kategoriích Ekonom Student podnikatel a HTC Startup roku a
celkově se skončila na pátém místě. TaylorMySuit je online systém, který
umožňuje přes internet vytvořit objednávku oblečení na míru a do tří
týdnů doručit domů oblek nebo košili podle představ bez návštěvy
krejčího.

Další tři projekty od bývalých studentů Radomíra Lašáka, Martina
LIperta a Viktora Mastníka skončily na osmém, sedmém a
šestém místě.

„Rozhodování nebylo kvůli vysokému počtu přihlášených projektů
vůbec jednoduché. Kvalita přihlášených projektů a tím i konkurence mezi
nápady letos byla velmi vysoká,“ komentoval průběh letošního ročníku
Martin Kešner, zakladatel soutěže.

Za celkově nejlepší podnikatelský záměr Vodafone Nápad roku
2013 porota vybrala projekt LiCrete od Jiřího Peterse. Jde o nový stavební
materiál, který vznikl sloučením betonu a průhledného materiálu, je
dostatečně pevný a zároveň propouští světlo. „Podpořit jsme se jej
rozhodli především kvůli jeho inovativnímu přínosu jak do oboru
architektury, tak i designu,“ říká členka poroty Markéta Moreno.

Prohlédněte si fotoreportáž Jana Čislinského:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ČTĚTE TAKÉ:

Mohlo by tě zajímat: